Цифрові технологiї у брендингу ТОВ «Макарiв Пеллет»

Ескіз недоступний

Дата

2024

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статтi розглянуто актуальнiсть впровадження цифрових технологiй у процеси брендингу промислового пiдприємства «МАКАРIВ ПЕЛЛЕТ». Особлива увага придiляється важливостi iнтеграцiї соцiальних мереж для пiдвищення впiзнаваностi бренду та конку-рентоспроможності на ринку.

Опис

The article examines the relevance of implementing digital technologies in the branding processes of the industrial enterprise «MAKARIV PELLET» Special attention is given to the importance of integrating social media to enhance brand recognition and market competitiveness.

Ключові слова

цифровi технологiї, соцiальнi мережi, розвиток бренду, промислове пiдприємство, digital technologies, social networks, brand development, industrial enterprise

Бібліографічний опис

Цись, К. (2024). Цифрові технологiї у брендингу ТОВ «Макарiв Пеллет». У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 203–208). Державний торговельно-економічний університет.