РЕКЛАМНІ ЗАХОДИ ПІДПРИЄМСТВА БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ (за матеріалами ТОВ «СТАТУС БУД ПРЕМІУМ», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
В останні роки мережа Інтернет набуває значущості для сучасного світу.
Поява соціальних мереж, а згодом їх популяризація зумовила поступові зміни у
психологічній структурі суспільства. Мережа, яку спочатку використовували для
спілкування та розваг, згодом стала привабливою платформою для ведення
бізнесу.
На сьогоднішній день в Україні доволі високий відсоток людей
користується інтернетом, і все менше людей віддає перевагу телебаченню та
іншим засобам комунікації, тому рекламу в інт ернеті із впевненістю можна
вважати найефективнішим інструментом просування для підприємств будь-якої
сфери.
Даний інструмент містить у собі настільки широкий спектр можливостей,
що кожен його вид рекламодавець може використовувати для досягнення
абсолютно різних цілей. Іноді реклама в інтернеті буває набридливою, проте це не
завжди є мінусом для рекламодавця, адже зазвичай, рівень обізнаності про
компанію суттєво зростає.
Діяльність сучасних підприємств в мережі інтернет також включає в себе
ведення власного сайту та сторінок у соціальних мережах. Ці сторінки мають
служити для спонукання клієнта до покупки. Проте крім цього, вони є головним
інструментом позиціонування компанії. Згідно з якістю контенту, який
виробляється на даних сторінках, клієнти роблять певні висновки про компанію,
тому вони є свого роду обличчям підприємства.
Так чи інакше, увесь процес розробки та планування інтернет -реклами є
дуже складним та забирає багато часу. Визначення цілей, задач, бюджету, вибір
медіаносіїв, визначення показників ефективності, розробка рекламного звернення,
контроль якості, це лише мала частина того, з чим має зіштовхнутися сучасне
підприємство для впровадження інтернет реклами.
Теоретичні та практичні аспекти поняття та видів інтернет-реклами були
досліджені низкою вітчизняних та зарубіжних вчених, таких як: Бердишев С.,
Шпаковський В., Бабаєв А., Халілов Д., Сіссорс З., а також українськими
вченими: Мельникович О.М., Дубовик Т.В., та Ромат Є.В. Проте на сьогоднішній
день в сучасній науковій літературі відсутні дослідження особливостей інтернет-реклами вузького напряму, саме тому тема є актуальною.
Мета і завдання дослідження. Метою випускної кваліфікаційної роботи є
характеристика рекламних заходів ТОВ «Статус Буд преміум» у мережі Інтернет.
Щоб досягти поставленої мети нам необхідно розв’язати наступного роду
завдання:
охарактеризувати діяльність ТОВ «Статус Буд преміум» на ринку
будівельних послуг;
проаналізувати рекламні заходи ТОВ «Статус Буд преміум» у мережі
Інтернет;
обгрунтувати вибір засобів для розробки програми рекламних
заходів ТОВ «Статус Буд преміум» у мережі Інтернет на майбутній період;
розробити програму рекламних заходів ТОВ «Статус Буд преміум» у
мережі Інтернет на майбутній період.
Об’єктом випускної кваліфікаційної роботи є процес розробки рекламних
заходів для просування ТОВ «Статус Буд преміум» у мережі Інтернет.
Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти процесу
розробки рекламних заходів для просування ТОВ «Статус Буд преміум» у мережі
Інтернет.
Методика дослідження. Теоретичними та практичними аспектами
дослідження є праці вітчизняних та зарубіжних вчених із питань розробки
рекламних заходів підприємства в мережі Інтернет. Теоретична частина
дослідження була розроблена із запозиченням системного підходу до
узагальнення положень щодо розробки рекламних заходів підприємства в мережі
Інтернет. При узагальненні факторів, які притаманні нашій темі – використано
логічно-абстрактний метод. Інформаційною базою дослідження є професійна
діяльність ТОВ «Статус Буд Преміум».
Джерела дослідження. При написанні випускної кваліфікаційної роботи
використані підручники, навчальні посібники, електронні ресурси та
документація ТОВ «Статус Буд Преміум».
Практична цінність одержаних результатів полягає в розробці пропозицій
щодо вдосконалення діяльності ТОВ «Статус Буд преміум» в мережі Інтернет.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА