Комунікаційна політика у сфері благодійності

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглядаються актуальні питання формування комунікаційної політики у сфері благодійності. Наголошено на необхідності налагодження довгострокових взаємовигідних відносин із громадськістю. Визначено основні чинники що сприяють підвищенню довіри суспільства до благодійних організацій,. Охарактеризовано основні засоби формування комунікаційної політики, зокрема: система корпоративної ідентифікації, прямий маркетинг, паблік рилейшнс, івент-маркетинг та інфлюенс-маркетинг. Наведені приклади ефективного застосування засобів комунікаційної політики лідируючими благодійними організаціями в Україні.

Опис

The article deals with topical issues of communication policy formation in the field of charity. It has been proven that charitable organizations, regardless of the field of activity, need to establish long-term mutually beneficial relations with consumers: sponsors, partners, beneficiaries, that is why there is an urgent need to form an effective communication policy. Leaders among Ukrainian charitable organizations are singled out by the level of public trust. The main factors contributing to the increase of public trust in charitable organizations have been determined. The main means of communication policy formation are characterized, in particular: the corporate identification system, direct marketing, public relations, event marketing and influence marketing. Examples of effective use of communication policy tools by charitable organizations in Ukraine are given. As a result, it is stated that the formation of communication policy is an important factor in the success of attracting material and human resources of the organization.

Ключові слова

комунікаційна політика, благодійна організація, система корпоративної ідентифікації, прямий маркетинг, паблік рилейшнс, івент-маркетинг, інфлюенс-маркетинг, communication policy, charitable organization, corporate identification system, direct marketing, event marketing, influence marketing

Бібліографічний опис

Сігуля, В. (2024). Комунікаційна політика у сфері благодійності. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 185–191). Державний торговельно-економічний університет.