Стратегія позиціонування: ключ до розвитку компанії
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто особливості формування стратегії сталого репозиціонування з метою розвитку компанії. Запропоновано взаємопов’язану систему синтетичних показників оцінки ефективності маркетингової діяльності компанії, у тому числі й ефективності позиціонування продуктів з метою зміни планування їх продажу та збільшення прибутку.
Опис
The article examines the peculiarities of the formation of a sustainable repositioning strategy for the purpose of company development. An interconnected system of synthetic indicators for evaluating the effectiveness of the company’s marketing activities, including the effectiveness of product positioning with the aim of changing their sales planning and increasing profits, is proposed.
Ключові слова
маркетингова стратегія, репозиціонування, маркетинговий простір, синтетичні показники, маркетингова діяльність формування стратегії сталого репозиціонування компанії, marketing strategy, repositioning, marketing space, synthetic indicators, marketing activity of forming a strategy of sustainable repositioning of the company
Бібліографічний опис
Мацюк, Є. (2024). Стратегія позиціонування: ключ до розвитку компанії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 161–165). Державний торговельно-економічний університет.