Особистий бренд як складова бренд-менеджменту в приватних закладах охорони здоров’я

Ескіз недоступний

Дата

2024

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто основні чинники та складові процесу формування особистого бренду, як частини бренд-менеджменту в приватних закладах охорони здоров’я, розроблено чек-лист створення персонажа для соціальних мереж закладів охорони здоров’я, проаналізували варіанти персонажу, який може бути обличчям бренду медичного закладу.

Опис

The article examines the main factors and components of the process of forming a personal brand as part of brand management in private health care institutions, developed a checklist for creating a character for social networks of health care institutions, analyzed options for a character that can be the face of a medical brand institution

Ключові слова

бренд-менеджмент, особистий бренд, маркетинг, соціальні мережі, розвиток, brand management, personal brand, marketing, social networks, development

Бібліографічний опис

Лучко, А. (2024). Особистий бренд як складова бренд-менеджменту в приватних закладах охорони здоров’я. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 155–160). Державний торговельно-економічний університет.