Комунікаційна стратегія підприємства
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У сучасному бізнес-середовищі ефективна комунікаційна стратегія є ключовим інструментом для досягнення стратегічних цілей організації. У статті розглядаються основні завдання, які повинна вирішувати комунікаційна стратегія, включаючи встановлення та підтримку бренду, формування позитивного іміджу, управління репутацією, інфор-мування цільових аудиторій, створення та зміцнення відносин з громадськістю, а також підтримку внутрішніх комунікацій. Особлива увага приділяється ключовим заданням комунікаційної стратегії та особливостям її розробки. Стаття надає комплексний огляд процесу розробки комунікаційної стратегії, підкреслюючи важливість адаптації до змінного бізнес-середовища та досягнення довгострокового успіху.
Опис
In today’s business environment, an effective communication strategy is a key tool for achieving the organization’s strategic goals. The article considers the maint asks that a communications trategy should solve, including establishing and maintaining a brand, forming a positiveimage, managing reputation, informing target audiences, creating and strengthening relations with the public, as well as supporting internal communications. Special attention is paid to the key tasks of the communications trategy and the features of its development. The articleprovides a comprehens iveoverview of the communications trategy development process, emphasizing the importance of adapting to a changing business environment and achieving long-termsuccess.
Ключові слова
комунікаційна стратегія, ключові завдання, бренд, цільова аудиторія, комунікаційні канали, стейкхолдери, communication strategy, keytasks, brand, target audience, communication channels, stakeholders
Бібліографічний опис
Дмитренко, К. (2024). Комунікаційна стратегія підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 135–138). Державний торговельно-економічний університет.