КОМУНІКАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ (за матеріалами, ТОВ «ВІВАС ТРАНС», м. Київ)

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність теми дослідження. Успіх підприємства багато в чому визначається рівнем довіри громадськості до нього. У свою чергу, довіра формується як в процесі діяльності організації, так і під впливом комунікаційних технологій, які в режимі реального часу створюють певний імідж підприємства на основі інформування населення про його діяльність, про яку далеко не завжди і не все відомо громадськості. Нині, коли рівень довіри українців знижується, при чому до всіх суспільно-громадських інститутів, вагомого функціонального значення набуває комунікаційна діяльність, що і обумовило вибір теми даного дослідження. Основи комунікаційної діяльності розглядаються в працях таких вітчизняних та зарубіжних дослідників, як: Афанасьев М.В., Бернет Дж., Гірняк О.М., Голубкова О.М., Ґріфін Р., Яцура В., Іващенко В.І., Ковальчук Т.М., Котлер Ф., Мескон, Майкл Х., Норіцина Н.І., Окландер М.А., Пилипенко А.А., Пилипенко С.М., Отенко В.І., Примак Т. О., Ромат Е.В., Хмарська І. А. Та інші. Мета та завдання. Метою дипломної роботи є обґрунтування практичних рекомендацій щодо удосконалення комунікаційної діяльності підприємства. Для досягнення поставленої мети у роботі сформульовані та вирішені наступні завдання:  дати загальну характеристику діяльності ТОВ «Вівас Транс»;  здійснити аналіз комунікаційної діяльності ТОВ «Вівас Транс»;  запропонувати напрями удосконалення комплексу вибору комунікаційних інструментів підприємства ТОВ «Вівас Транс»;  сформувати план PR заходів ТОВ «Вівас Транс»;  розробити план прес-конференції на підтримку нового товару ТОВ «Вівас Транс» Об‘єктом дослідження виступає комунікаційна діяльність. Предметом дослідження є теоретичні та методичні проблеми комунікаційної діяльності підприємства. Методологічною основою дослідження є системний підхід, аналіз, діалектичний метод пізнання, фундаментальні положення сучасних економічних теорій, сучасні концепції маркетингових комунікацій у діяльності підприємства в сучасних умовах господарювання. Для вирішення поставлених задач були використані: порівняльний та статистичний аналізи, метод логічного узагальнення, системно -структурний аналіз, методи графічного та економіко моделювання при удосконаленні теоретико-методологічної бази. Мета і завдання дослідження визначили структуру роботи, яка складається зі вступу, трьох розділів, висновків та списку використаної літератури.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation