Клієнтоорієнтованість як ключовий фактор розвитку брендингу компанії
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті було розкрито актуальність клієнтоорієнтованості в компанії. Визначено поняття, сутність та основні принципи клієнтоорієнтованості в брендингу Проведено оцінку методів клієнтоорієнтованості бренду.
Опис
The article revealed the relevance of customer orientation in the company. The concept of the essence and basic principles of client-orientation in branding were defined. The methods of client-orientation of the brand were assessed.
Ключові слова
клієнтоорієнтованість, споживач (клієнт), конкурентні переваги, потреби, турбота, зручність, customer orientation, consumer (client), competitive advantages, needs, care, convenience.
Бібліографічний опис
Гребенєва, А. (2024). Клієнтоорієнтованість як ключовий фактор розвитку брендингу компанії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 129–134). Державний торговельно-економічний університет.