Клієнтоорієнтованість як ключовий фактор розвитку брендингу компанії

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті було розкрито актуальність клієнтоорієнтованості в компанії. Визначено поняття, сутність та основні принципи клієнтоорієнтованості в брендингу Проведено оцінку методів клієнтоорієнтованості бренду.

Опис

The article revealed the relevance of customer orientation in the company. The concept of the essence and basic principles of client-orientation in branding were defined. The methods of client-orientation of the brand were assessed.

Ключові слова

клієнтоорієнтованість, споживач (клієнт), конкурентні переваги, потреби, турбота, зручність, customer orientation, consumer (client), competitive advantages, needs, care, convenience.

Бібліографічний опис

Гребенєва, А. (2024). Клієнтоорієнтованість як ключовий фактор розвитку брендингу компанії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 129–134). Державний торговельно-економічний університет.