Позиціонування у бренд-менеджменті
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто поняття позиціонування, характеристики, за якими воно формується, етапи розробки стратегії формування та просування позиціонування бренду, приклади позиціонування світових і вітчизняних брендів в роботі.
Опис
The article discusses the concept of positioning, the characteristics behind which it is formed, the stages of developing a strategy for forming and positioning a brand, the application of positioning light and ham brands in work.
Ключові слова
позиціонування, завдання позиціонування, види позиціонування, бренд-менеджмент, positioning, positioning tasks, types of positioning, brand management
Бібліографічний опис
Гогуадзе, С. (2024). Позиціонування у бренд-менеджменті. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 123–129). Державний торговельно-економічний університет.