Позиціонування у бренд-менеджменті

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто поняття позиціонування, характеристики, за якими воно формується, етапи розробки стратегії формування та просування позиціонування бренду, приклади позиціонування світових і вітчизняних брендів в роботі.

Опис

The article discusses the concept of positioning, the characteristics behind which it is formed, the stages of developing a strategy for forming and positioning a brand, the application of positioning light and ham brands in work.

Ключові слова

позиціонування, завдання позиціонування, види позиціонування, бренд-менеджмент, positioning, positioning tasks, types of positioning, brand management

Бібліографічний опис

Гогуадзе, С. (2024). Позиціонування у бренд-менеджменті. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 123–129). Державний торговельно-економічний університет.