РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОГО АГЕНТСТВА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ФОП «Костовський Віталій Сергійович», м . Бахмач)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
На сьогоднішній день дуже багато підприємств потребують
значного просування своїх послуг та поширення інформації про свою
діяльність, саме завдяки такому попиту і функціонують рекламні
агентства, основною ціллю яких є маркетингова підтримка бізнесу та
створення якісної платформи для просування своїх продуктів чи своєї
діяльності. Досить важливим залишається те, що на вітчизняному ринку
дані послуги користуються значним попитом, незважаючи на економічний
спад, адже саме IT сфера на сьогоднішній день перебуває в Україні в стадії
піднесення, а дана пропозиція користується великим попитом. Проте
присутня дуже велика конкуренція, саме тут і постає потреба в ефективній
комунікації в мережі Інтернет, а найбільшою і найдоступнішою
платформою для реклами, PR та активної комунікації з споживачем є
соціальні мережі. Ще донедавна соціальні мережі не були такими
затребуваними у бізнесі як зараз. З кожним роком все більше користувачів
починають активно користуватися соціальними мережами. Це також
пов’язано з тим що мобільний Інтернет та смартфони стали невід’ємною
частиною життя сотні мільйонів людей по всьому світу. І тому сьогодні
компанії переосмислюють свої комунікаційні зусилля, все більше уваги
приділяючи не просто рекламі, а просуванню сторінок та активній
комунікації зі споживачами в Інтернеті. Тому вивчення цієї теми є
надзвичайно актуальним та необхідним для сучасного підприємства
зокрема, та для бізнеса загалом.
Дослідженням впливу розвитку Інтернет-середовища на діяльність
підприємств присвячені наукові праці, І.В. Бойчука, В.В. Божкової, М.
Артюхова, М.В. Богуславської, С.М. Ілляшенко, І.В.Олійник .
Реальна життєва практика, а також досвід діяльності
респектабельних агентств таких як «Fedoriv Agency» або «WebFX», які є у
всіх популярних соціальних мережах, наочно демонструють, що надійною
запорукою успішної діяльності маркетингового агентства в умовах ринку є
використання маркетингового і SMM підходу в управлінні своєю
діяльністю, зокрема просуванням у соціальних мережах свого бренду та
привернення уваги до свого агентства. Саме це доводить актуальність
обраної теми дослідження.
Об'єкт дослідження: процес розробки рекламної діяльності
маркетингового агентства «Kost Agency» (ФОП “Костовський Віталій
Сергійович”, м. Київ) у соціальних мережах .
Предмет дослідження: теоретичні та практичні аспекти розробки
рекламної діяльності маркетингового агентства «Kost Agency» (ФОП
“Костовський Віталій Сергійович”, м. Київ) у соціальних мережах
Мета дослідження: вивчити ефективність і запропонувати
рекомендації щодо просування маркетингового агентства в соціальних
мережах.
Завданнями дослідження є:
– аналіз конкурентного середовища маркетингового агентства ФОП
«Костовський Віталій Сергійович»;
– оцінка рекламної діяльності маркетингового агентства у
соціальних мережах;
– інформаційне забезпечення рекламної діяльності у соціальних
мережах маркетингового агентства;
– розробка плану рекламної діяльності маркетингового агентства у
соціальних мережах;
Методологічною і теоретичною основою роботи стали
фундаментальні положення маркетингу та SMM, викладені у вітчизняних і
закордонних джерелах.
Інформаційною базою випускної кваліфікаційної роботи є основні
публікації вітчизняних і зарубіжних вчених із питань комунікаційної
політики та реклами, інтернет-комунікацій, матеріали, зібрані автором у
процесі дослідження.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА