РОЗРОБКА PR-СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ (за матеріалами КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР» , м. Київ)

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Тема розробки PR-стратегії компанії набуває особливої актуальності в умовах сучасних тенденцій на ринку. Стратегічне планування важливе для будь-якої компанії та організації, адже розробка цілісної стратегії, а потім її впровадження – це, як мінімум, запорука того, що процес запущений і рухається в напрямку реалізації конкретних цілей. Успіх компанії залежить від якості налагоджених каналів комунікацій і просування. Гарно продумана PR-стратегія відіграє важливу роль. PR-стратегією називають комплекс комунікацій із засобами масової інформації, потенційними або ж реальними клієнтами, владою та партнерами. Якісно розроблена стратегія дозволяє реалізувати безліч задач та досягти всі бажані цілі. Висвітлення проблеми встановлення зв’язків із громадськістю в цій галузі, що передбачають зворотній зв’язок із аудиторією, спирається на досягнення загальної теорії PR, вивчені в роботах таких вітчизняних вчених, як В. Королько [2], В. Мойсеєв [3] , Є. Тихомирова [4]. Прикладні аспекти PR-діяльності досліджували такі вчені: В. Березенко [5] , В. Куріло та О. Савченко [6] , Т. Оболенська та С. Усик [7]. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та методологічна розробка основних принципів і практичних етапів розробки PR -стратегії підприємства. Для досягнення поставленої мети були вирішені наступні завдання: – надати характеристику організації та діяльності соціальних проектів КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР»: – проаналізувати просування соціальних проектів КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР»; – дослідити PR-стратегії соціальних проектів КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР»; – розробити оновлену PR-стратегію соціальних проектів КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР» Об’єкт дослідження – PR-стратегія КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР». Предмет дослідження – процеси розробки PR-стратегії КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР» Інформаційну базу дипломної роботи склали діючі законодавчі і нормативні документи, дані КУ «Київський молодіжний центр»; матеріали періодичних видань; дані обліку і звітності КУ «Київський молодіжний центр»; матеріали науково-практичних конференцій; матеріали опитування фахівців установи. Актуальність обраної теми, визначення її мети, завдань, предмету та об’єкту дослідження обумовили логіку і структуру дипломної роботи, що складається зі вступу, двох основни х розділів, висновків та список використаних джерел. Комунікацію у сфері PR ми можемо бачити й відчувати щодня. Тож аналізуючи теоретичну базу, можемо сказати, що PR-стратегія необхідна для компанії, аби охопити цільову аудиторію та задіяти нових, а також виділятися поміж конкурентів та бути кращими, потрібно прописати та затвердити ефективну стратегію, яка буде націлена на результат.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation