РОЗРОБКА PR-СТРАТЕГІЇ СОЦІАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ (за матеріалами КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР» , м. Київ)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Тема розробки PR-стратегії компанії набуває особливої актуальності в умовах сучасних тенденцій на ринку. Стратегічне планування важливе для будь-якої компанії та організації, адже розробка цілісної стратегії, а потім її впровадження – це, як мінімум, запорука того, що процес запущений і рухається в напрямку реалізації конкретних цілей. Успіх компанії залежить від якості налагоджених каналів комунікацій і просування. Гарно продумана PR-стратегія відіграє важливу роль. PR-стратегією називають комплекс комунікацій із засобами масової інформації, потенційними або ж реальними клієнтами, владою та партнерами. Якісно розроблена стратегія дозволяє реалізувати безліч задач та досягти всі бажані цілі. Висвітлення проблеми встановлення зв’язків із громадськістю в цій галузі, що передбачають зворотній зв’язок із аудиторією, спирається на досягнення загальної теорії PR, вивчені в роботах таких вітчизняних вчених, як В. Королько [2], В. Мойсеєв [3] , Є. Тихомирова [4]. Прикладні аспекти PR-діяльності досліджували такі вчені: В. Березенко [5] , В. Куріло та О. Савченко [6] , Т. Оболенська та С. Усик [7]. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та методологічна розробка основних принципів і практичних етапів розробки PR -стратегії підприємства. Для досягнення поставленої мети були вирішені наступні завдання: – надати характеристику організації та діяльності соціальних проектів КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР»: – проаналізувати просування соціальних проектів КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР»; – дослідити PR-стратегії соціальних проектів КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР»; – розробити оновлену PR-стратегію соціальних проектів КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР» Об’єкт дослідження – PR-стратегія КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР». Предмет дослідження – процеси розробки PR-стратегії КУ ВО КМР КМДА «КИЇВСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР» Інформаційну базу дипломної роботи склали діючі законодавчі і нормативні документи, дані КУ «Київський молодіжний центр»; матеріали періодичних видань; дані обліку і звітності КУ «Київський молодіжний центр»; матеріали науково-практичних конференцій; матеріали опитування фахівців установи. Актуальність обраної теми, визначення її мети, завдань, предмету та об’єкту дослідження обумовили логіку і структуру дипломної роботи, що складається зі вступу, двох основни х розділів, висновків та список використаних джерел. Комунікацію у сфері PR ми можемо бачити й відчувати щодня. Тож аналізуючи теоретичну базу, можемо сказати, що PR-стратегія необхідна для компанії, аби охопити цільову аудиторію та задіяти нових, а також виділятися поміж конкурентів та бути кращими, потрібно прописати та затвердити ефективну стратегію, яка буде націлена на результат.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

License

Doi

UDC

Orcid

Pages