Маркетингові комунікації в управлінні підприємством
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто поняття «маркетингова комунікація» та її класифікація. Освітлено процес вибору маркетингової комунікації, факторів вибору та як впливає вибір маркетингової комунікації в управлінні підприємства на конкурентоспроможність. Розглянуто комунікаційні інструменти та доцільність їх використання. Запропоновані етапи маркетингових комунікацій та ефективність їх використання.
Опис
The article examines the concept of «marketing communication» and its classification. The process of choosing marketing communication, selection factors and how the choice of marketing communication influences competitiveness in management enterprises is highlighted. Communication tools and their usefulness are examined. The stages of marketing communications and their effectiveness have been identified.
Ключові слова
маркетингові комунікації, конкурентоспроможність, комунікації, marketing communications, competitiveness, communications
Бібліографічний опис
Данильченко, Ю. (2024). Маркетингові комунікації в управлінні підприємством. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 36–41). Державний торговельно-економічний університет.