Event-маркетинг у просуванні бренду

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

В статті проаналізовано сутність event-маркетингу, його важливість в просуванні бренду. Розглянуто event-маркетинг як важливий інструмент маркетингових комунікації під час війни, наведено ключові аспекти, які є важливими при організації event-заходів під час війни.

Опис

The article analyzes the essence of event marketing and its importance in brand promotion. Event marketing is examined as a crucial tool for marketing communications during wartime, highlighting key aspects that are important when organizing events during such times.

Ключові слова

Event-маркетинг, просування бренду, Event marketing, brand promotion

Бібліографічний опис

Гушленко, Д. (2024). Event-маркетинг у просуванні бренду. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 32–37). Державний торговельно-економічний університет.