Маркетингові технології в рекламній діяльності торговельних мереж

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто тенденції сучасних маркетингових технологій в рекламній діяльності торговельних мереж. Охарактеризовані ключові тенденції маркетингових тех¬нологій, розкрито значення та сутність мобільного маркетингу, а також визначено вплив маркетингових технологій на конкурентоспроможність торговельних мереж.

Опис

The article examines the trends of modern marketing technologies in the advertising activity of trade networks. The key trends of marketing technologies are characterized, the meaning and essence of mobile marketing is revealed, and the influence of marketing technologies on the competitiveness of trade networks is determined.

Ключові слова

маркетингові технології, рекламна діяльність, торговельна мережа, персоналізація реклами, мобільний маркетинг, соціальні мережі, доповнена реальність, віртуальна реальність, штучний інтелект, marketing technologies, advertising activity, retail network, advertising personalization, mobile marketing, social networks, augmented reality, virtual reality, artificial intelligence

Бібліографічний опис

Гордієнко, А. (2024). Маркетингові технології в рекламній діяльності торговельних мереж. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 26–32). Державний торговельно-економічний університет.