Стратегії позиціонування у формуванні іміджу брендів

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано роль стратегії позиціонування у формуванні іміджу брендів. Розглянуто поетапність позиціонування та помилки які можуть виникнути в ході цього процесу. Досліджено важливість правильного позиціонування та які переваги це принесе підприємству.

Опис

The article analyzes the role of positioning strategy in the formation of the image of brands. The step-by-step positioning and errors that may arise during this process are considered. The importance of correct positioning and what advantages it will bring to the enterprise have been studied.

Ключові слова

позиціонування, бренд, конкуренти, переваги, стратегія, positioning, brand, competitors, advantages, strategy

Бібліографічний опис

Благодир, А. (2024). Стратегії позиціонування у формуванні іміджу брендів. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 7–13). Державний торговельно-економічний університет.