РЕКЛАМНА ТА PR-ДІЯЛЬНІСТЬ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ (за матеріалами ВГО «Федерація хокею України », м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність дослідження. В сучасних умовах соціально-економічного розвитку України особливого значення набувають технології
ефективного управління організаціями та технології зв’язків з громадськістю.
Компанії витрачають все більше часу і грошей для утримання старих клієнтів
і залучення нових, для протистояння негативним новинам та одночасно
розвитку позитивних повідомлень.
На допомогу компаніями приходять різноманітні рекламні та PR-центри які розробляють програму дій для підвищення образу серед
споживачів.
Результатом PR-кампанії являється формування у споживача
позитивної думки про підприємство, до якої він дійшов нібито самостійно.
А якщо людина приходить до чогось сама, у неї виникає довіра до цієї
думки, тому переконати її у протилежному вже дуже важко. Чим менше PR
помітний, тим краще. В тому числі результатом реклами є впізнання
споживачем компанії чи підприємсва.
До найпоширеніших інструментів реклами та PR відносять співпрацю
із засобами масової інформації, Інтерн ет просування, спеціальні події
(заходи, семінари, зустрічі, акції), продакт плейсмент (демонстрація),
конкурси та розіграші призів.
Інформаційною базою випускної кваліфікаційної роботи є
напрацювання відомих науковців, та вчених, що висвітленні у списку
використаних джерел, а також інтернет ресурси, різноманітні статті,
гіперпосилання, а також аналітичні сайти, що відображають діяльність
досліджуваної організації – Всеукраїнська Громадська Організація
«Федерація хокею України» (надалі – ВГО ФХУ або Федерація).
Метою випускної кваліфікаційної роботи є аналіз рекламної та PR-кампанії ВГО «Федерація хокею України», а також розроблення рекламних
звернень, як удосконалення діяльності даної Федерації.
Для досягнення цієї мети поставлені завдання:
- проаналізувати рекламну діяльність Всеукраїнської Громадської
Організації «Федерація хокею України» за 2019 рік;
- оцінити PR-кампанії Всеукраїнської Громадської Організації
«Федерація хокею України» України» за 2019 рік;
- розробити напрями удосконалення рекламної та PR -кампаній
Всеукраїнської Громадської Організації «Федерація хокею України»;
- розробити рекламні звернення Всеукраїнської Громадської Організації
«Федерація хокею України».
Об’єктом дослідження є рекламна та PR-кампанія як основне знаряддя
зв’язків з громадськістю «Федерації хокею України».
Предметом випускної кваліфікаційної роботи є теоритичні та
практичні аспекти реклами та PR-кампанії для просування «Федерації хокею
України».
Методи дослідження: У випускній кваліфікаційній роботі використано
такі методи: метод дедукції та індукції, метод аналізу та синтезу,
хронологічний метод, структурно-функціональний, системний.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА