КОМУНІКАЦІЙНА ПРОГРАМА ПІДПРИЄМСТВА ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ (за матеріалами ТОВ «ПАРОВОЗЗЗ», м. Київ)

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Кожне підприємство веде бізнес по-своєму, володіє відмінним від інших набором конкурентних переваг, має власну філософію і корпоративну культуру. Відповідно його ділова репутація складається з особливих характеристик та компонентів, для роботи з якими потрібні цілком певні канали комунікації. Саме вони ляжуть в основу комунікаційної програми по управлінню репутацією. Складання такої програми - ключовий момент у роботі з управління репутацією, це конкретний план дій, я кий повинен привести до реалізації головної стратегічної мети – капіталізації бізнесу [1]. Розробка комунікаційної програми – це творчий процес, в той же час в репутаційному менеджменті існують цілком стандартні, багаторазово випробувані професійні підходи і методи, які гарантують успіх. Професіонала з управління репутацією потрібно органічно поєднати креативні компоненти своєї діяльності з технологічними. Для вирішення такої непростої задачі належить пройти наступні етапи : 1) формулювання стратегічних цілей та завдань; 2) оцінка існуючої репутації; 3) розроблення комунікаційної стратегії; 4) вибір основних комунікаційних технологій; 5) розроблення плану-графіку комунікаційної активності. Проблематика даної роботи обумовлена тим, що більшість підприємств недооцінюють важливість комунікаційної програми, або спрямовують її ефективність лише задля отримання прибутку. Актуальність теми полягає в існуючих недоліках комунікаційної програми підприємства громадського харчування та можливостях її вдосконалення. Метою роботи є визначення усіх характеристик підприємства громадського харчування, аналіз комунікаційної діяльності, розроблення комунікаційної програми підприємства, визначення шляхів її вдосконалення. Завданням проекту є характеристика діяльності ТОВ «Паровоззз», аналіз їх комунікаційної діяльності, створення та обґрунтування нової комунікаційної програми, розроблення сценарію PR-заходів та макетів рекламних звернень. Об’єктом роботи є сутність та роль комунікаційної програми в професійній діяльності підприємств громадського харчування. Предметом роботи є теоретичні та практичні засади формування системи маркетингових комунікацій підприємства громадського харчування. Отже, в даній роботі проведений аналіз комунікаційної діяльності ТОВ «ПАРОВОЗЗЗ», обґрунтуванні недоліки існуючої комунікаційної програми та розроблені шляхи щодо покращення та підвищення ефективності комунікаційної політики підприємства (закладу громадського харчування).

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation