Комунікації підприємства на ринку рекламних послуг у соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «РАЗОМ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ», м. Київ)

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність роботи обумовлена підвищенням значимості соціальних мереж у бізнес-процесах. Соціальні мережі – важливий етап на шляху клієнта до бренду. Більш того, соціальні мережі можуть цей шлях значно скоротити. За даними дослідницької компанії Eloqua, для 82% В2В-брендів робота в соціальних мережах є головним способом підвищити впізнаваність компанії [1]. За статистикою Marketing Sherpa, 95% людей від 18 до 34 років найзручніше стежити за брендом і взаємодіяти з ним саме через соц іальні мережі [2]. Серед наукових досліджень рекламно-комунікаційного ринку виділяємо праці М.Р. Лазебника, присвячені дослідженню стану рекламного ринку України та перспективам його розвитку та праці О.М. Мельникович, яка досліджувала формування конкурентного середовища на рекламному ринку України. Дослідження у сфері використання соціальних мереж опубліковані вітчизняними та зарубіжними вченими і практиками, такими як Дж. Бовден, Л. Дрелл, А. Коміссаров, К. Лук’янов, О. Тимофеєв та інші. Метою випускної кваліфікаційної роботи є розробка заходів для покращення комунікації у соціальних мережах ТОВ «РАЗОМ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ» на ринку рекламних послуг. Для досягнення поставленої мети були виконані завдання: 1) проаналізувати діяльність ТОВ «РАЗОМ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ», його цільову аудиторію та конкурентів; 2) проаналізувати комунікації ТОВ «РАЗОМ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ» та його конкурентів у соціальних мережах; 3) розробити стратегію комунікації ТОВ «РАЗОМ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ»; 4) розробити контент-плани для соціальних мереж, які використовує ТОВ «РАЗОМ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ» для комунікації. Об’єктом випускної кваліфікаційної роботи є процес формування комунікацій у соціальних мережах ТОВ «РАЗОМ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ» на ринку рекламних послуг. Предметом випускної кваліфікаційної роботи є теоретичні та практичні аспекти процесу формування комунікацій у соціальних мережах ТОВ «РАЗОМ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ» на ринку рекламних послуг. Методи дослідження: логіко-семантичний – для визначення сутності та змістовних складових комунікацій підприємства; порівняльного аналізу – з метою дослідження конкурентного середовища, виявлення закономірностей, відмінностей та спільних характеристик конкуруючих підприємств; аналізу та синтезу – для оцінки особливостей комунікацій у соціальних мережах як засобу підвищення конкурентоспроможності на ринку; абстрактно -логічний – для узагальнення інформації про підприємство, встановлення причинно -наслідкових зв’язків і формування висновків та пропозицій. Інформаційну базу дослідження статистичні та аналітичні матеріали, дослідження та рекомендації вітчизняних та закордонних компаній, матеріали компанії ТОВ «РАЗОМ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ», матеріали, зібрані автором у процесі дослідження

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation