Digital performance кампанія рекламного агентства

Ескіз недоступний

Дата

2024

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано суть та основні етапи digital performance рекламної кампанії в сучасних умовах. Охарактеризовано інновації, що використовуються у цій сфері, та визначено ключові фактори впливу на ефективність рекламних кампаній. Розглянуто процес реалізації кампанії в рекламній агенції від дослідження ринку до звітності та аналізу результатів. Особлива увага приділена використанню штучного інтелекту, програматик реклами та big data для підвищення ефективності реклами.

Опис

In the article, the essence and main stages of digital performance advertising campaigns in modern conditions are analyzed. Innovations used in this field are characterized, and key factors influencing the effectiveness of advertising campaigns are identified. The process of implementing a campaign in an advertising agency is considered, from market research to reporting and results analysis. Special attention is paid to the use of artificial intelligence, programmatic advertising, and big data to enhance advertising effectiveness.

Ключові слова

digital performance реклама, маркетинг, інновації, рекламна кампанія, ефективність, digital performance advertising, marketing, innovations, advertising campaign, effectiveness.

Бібліографічний опис

Таран, Є. (2024). Digital performance кампанія рекламного агентства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 303–308). Державний торговельно-економічний університет.