Комунікаційні заходи підприємства на ринку металопластикових виробів (за матеріалами ТОВ «ДАРВІН УКРАЇНА», Київська обл., м. Бориспіль)
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТЕУ
Abstract
Існування сучасних виробничих підприємств потребує від їх
керівників вміння своєчасно адаптуватися до змін, які відбуваються, бачити
перспективи розвитку підприємства, вдосконалювати усі складові комплексу
маркетингу. На підприємствах необхідно вирішувати широке коло завдань,
пов'язаних із стратегічними змінами і оновленням, розробляти альтернативні
стратегії розвитку і забезпечення конкурентоздатного господарювання.
Одночасно необхідно вирішувати проблеми управління маркетинговою
комунікаційною діяльністю підприємства в довгостроковій і
короткостроковій перспективі.
В умовах конкуренції господарюючі суб'єкти ринку особливу увагу
приділяють пошуку ефективних систем і методів просування продукції,
товарів і послуг, посилюючи роль маркетингових комунікацій в
інформуванні споживачів. Вирішення цієї важливої проблеми сприяє
зростанню обсягів діяльності, збільшенню сукупного прибутку, підвищення
конкуренто-спроможності організацій.
Економічна ситуація, що склалася на ринку, істотно впливає на
формування комплексу маркетингових комунікацій. В результаті кризи
відбулося скорочення комунікаційних бюджетів, що певною мірою сприяло
розвитку маркетингових комунікацій, в тому числі зміни структури, на
користь інноваційних і менш витратних видів.
Питаннями розробки комунікаційних заходів мають своє відображення
у працях Дейана А., Картера Г., Огілві Д., Дьячука І., Ромата Є., Котлера Ф.,
Мескона М. та інших.
Метою випускної кваліфікаційної роботи є характеристика існуючих
комунікаційних заходів ТОВ «Дарвін Україна» та розроблення рекомендацій
щодо їх удосконалення.
Мета дослідження визначила постановку таких завдань:
охарактеризувати конкурентне середовище ТОВ «Дарвін
Україна»;
проаналізувати систему комунікацій ТОВ «Дарвін Україна»;
обґрунтувати вибір засобів та складання плану розміщення
комунікаційних заходів ТОВ «Дарвін Україна»;
підготувати рекламні матеріали для комунікаційних заходів ТОВ
«Дарвін Україна».
Об’єкт випускної кваліфікаційної роботи – процес формування
комунікаційних заходів ТОВ «Дарвін Україна».
Предмет випускної кваліфікаційної роботи – теоретичні та практичні
аспекти формування комунікаційних заходів ТОВ «Дарвін Україна».
У ході випускної кваліфікаційної роботи використані такі методи
дослідження: аналіз, синтез, системний, абстрактно-логічний,
компаративістський, категоріально-функціональний, табличний методи,
моделювання метод.
Інформаційною базою дослідження є наукова література яка стосується
теми даної роботи, внутрішня звітність підприємства, а також Інтернет
ресурси.
Description
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА