Маркетингова діяльність на ринку нерухомості

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті наведено характеристику маркетингової діяльності на ринку нерухомості. Охарактеризовано стан ринку нерухомості України та наведено головні проблеми ринку нерухомості 2024 року. Розглянуто головні тенденції маркетингу нерухомості: тури VR і AR, застосування штучного інтелекту (ШІ), екологічно сталий маркетинг нерухомості, блокчейн для прозорості та безпеки, короткий відео контент, чат-боти та оптимізація голосового пошуку.

Опис

The article characterizes the marketing activities in the real estate market. The state of the Ukrainian real estate market is described and the main problems of the real estate market in 2024 are presented. The main trends in real estate marketing are considered: VR and AR tours, the use of artificial intelligence (AI), eco-friendly real estate marketing, blockchain for transparency and security, short video content, chatbots, and voice search optimization.

Ключові слова

маркетинг нерухомості, ринок нерухомості, тенденції ринку, штучний інтелект, віртуальна та доповнена реальність, real estate marketing, property market, market trends, artificial intelligence, virtual reality and augmented reality

Бібліографічний опис

Рябічева, Д. (2024). Маркетингова діяльність на ринку нерухомості. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 284–289). Державний торговельно-економічний університет.