SMM як ефективний інстурмент маркетингу ХХI століття

Ескіз недоступний

Дата

2024

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Ця стаття аналізує розвиток та сучасний стан маркетингу в соціальних мережах (SMM), підкреслюючи його значення як ефективного інструменту в маркетингових стратегіях. Дослідження охоплює еволюцію SMM, його функціонування в сучасному бізнес-середовищі та основні інструменти і методи, які використовуються для досягнення маркетингових цілей.

Опис

This article analyzes the development and current state of marketing in social media (SMM), highlighting its importance as an effective tool in marketing strategies. The research covers the evolution of SMM, its functioning in the modern business environment, and the main tools and methods used to achieve marketing goals.

Ключові слова

маркетинг в соціальних мережах, SMM, цифровий маркетинг, маркетингові комунікації, бренд, впізнаваність бренду, клієнти, social media marketing, digital marketing, marketing communications, brand, brand awareness, customers

Бібліографічний опис

Родін, І. (2024). SMM як ефективний інстурмент маркетингу ХХI століття. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 273–278). Державний торговельно-економічний університет.