Управління рекламною кампанією в системі маркетингових комунікацій
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Стаття висвітлює основні принципи та стратегії управління рекламною кампанією в контексті маркетингових комунікацій, зосереджуючи увагу на інтеграції різних інструментів комунікації, оптимізації ресурсів та аналізі результатів.
Опис
The article highlights the main principles and strategies of advertising campaign management in the context of marketing communications, focusing on the integration of various communication tools, optimization of resources and analysis of results.
Ключові слова
рекламна компанія, маркетингові комунікації, цільова аудиторія, ефективність рекламних засобів, advertising company, marketing communications, target audience, effectiveness of advertising means
Бібліографічний опис
Олешко, О. (2024). Управління рекламною кампанією в системі маркетингових комунікацій. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 268–273). Державний торговельно-економічний університет.