Вплив соціальних мереж на лояльність споживачів
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
Стаття присвячена актуальній проблемі впливу соціальних мереж на лояльність споживачів та проводить аналіз актуальних тенденцій у цьому контексті. Здійснюється огляд впливових факторів, що визначають лояльність споживачів у соціальних мережах, зокрема взаємодія з брендами, відгуки і рекомендації спільнот, а також використання новітніх технологій у комунікації.
Опис
The article is devoted to the current problem of the impact of social networks on consumer loyalty and analyzes current trends in this context. An overview of the influential factors that determine consumer loyalty in social networks is carried out, in particular, interaction with brands, feedback and recommendations of communities, as well as the use of the latest technologies in communication.
Ключові слова
лояльність, маркетингові комунікації, зміна маркетингових стратегій, ставлення споживача до бренду, loyalty, marketing communications, change in marketing strategies, brand attitude
Бібліографічний опис
Носач, Д. (2024). Вплив соціальних мереж на лояльність споживачів. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 261–267). Державний торговельно-економічний університет.