Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Стаття аналізує стратегічні ініціативи ТОВ «ВОДАФОН ЕНТЕРПРАЙЗ ЮКРЕЙН» (скорочено Vodafone) у сфері управління маркетингом і конкурентоспроможністю. Розглядається вплив інвестицій у модернізацію мережі та розширення покриття 3G і 4G на ріст кількості абонентів і збільшення доходів. Також обговорюються маркетингові стратегії, що сприяють збільшенню задоволеності клієнтів та лояльності.

Опис

The article analyzes the strategic initiatives of LTD «Vodafone Enterprice Ukraine» (Vodafone for short) in managing marketing and competitiveness. It examines the impact of investments in network modernization and the expansion of 3G and 4G coverage on the increase in the number of subscribers and revenue growth. Marketing strategies that contribute to increasing customer satisfaction and loyalty are also discussed.

Ключові слова

маркетингове управління, стратегічне управління, конкуренто¬спроможність, інвестиції, 3G, 4G, задоволеність клієнтів, мобільний зв’язок, marketing management, strategic management, competitiveness, investments, customer satisfaction, mobile communication

Бібліографічний опис

Некряч, М. (2024). Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 257–261). Державний торговельно-економічний університет.