Система маркетинг менеджменту торговельного підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано особливості розробки системи маркетинг менеджмент торговельного підприємства. Розкрито сутність поняття «маркетинг менеджмент», його складові. Розроблено модель реалізації системи маркетинг менеджменту торговельного підприємства.

Опис

The article analyzes the peculiarities of the development of the marketing management system of a trade enterprise. The essence of the concept of «marketing management» and its components are revealed. A model of implementation of the marketing management system of a trade enterprise has been developed.

Ключові слова

маркетинг менеджмент, система маркетинг менеджмент, маркетинг менеджмент торговельного підприємства, marketing management, marketing management system, marketing management of a trade enterprise

Бібліографічний опис

Дубовик, Б. (2024). Система маркетинг менеджменту торговельного підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 227–233). Державний торговельно-економічний університет.

License

Doi

UDC

Orcid

Pages