Investigation of the impact of internet technologies on brand communication

Ескіз недоступний

Дата

2024

Автори

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

The article is devoted to the study of the nature of brand communications and the impact of Internet technologies on their formation. Study is done on the tactics and techniques used in online brand communication.

Опис

Стаття присвячена дослідженню природи бренд комунікацій та впливу сучасних інтернет технологій на їх формування . Досліджуються методів та стратегій комунікації брендів в інтернеті.

Ключові слова

brand communication, internet technologies, social media, search engine optimization (SEO), influencer marketing, digital marketing, комунікація бренду, інтернет-технології, соціальні медіа, пошукова оптимізація (SEO), інфлюенсер-маркетинг, цифровий маркетинг

Бібліографічний опис

Sereda, Y. (2024). Investigation of the impact of internet technologies on brand communication. In O. S. Bondarenko (Ed.), Marketing technologies in the digital space: Collection of scientific articles by full-time students. P. 4. (p. 215–220). State University of Trade and Economics.