Клієнтоорієнтовані технології у бренд-менеджменті
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розкрито сутність клієнтоорієнтованого підходу та наведено приклади його застосування українськими брендами. Визначено характерні ознаки категорії «клієнтоорієнтованість», окреслено її принципи, цілі та основні завдання. Узагальнено та систематизувано клієнтоорієнтовані технології в бренд-менеджменті в сучасних умовах.
Опис
The article reveals the essence of the client-oriented approach and gives examples of its application by Ukrainian brands. Characteristic features of the category «customer orientation» are defined, its principles, goals and main tasks are outlined. Generalized and systematized client-oriented technologies in brand management in modern conditions.
Ключові слова
клієнтоорієнтованість, бренд-менеджмент, клієнт, технології, цифровізація, конкурентні переваги, customer orientation, brand management, customer, technologies, digitalization, competitive advantages
Бібліографічний опис
Берегова, Д. (2024). Клієнтоорієнтовані технології у бренд-менеджменті. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 100–106). Державний торговельно-економічний університет.