Аналіз рекламної діяльності ТОВ «ДТЕК» у мережі Інтернет

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проводиться аналіз рекламної діяльності енергетичної компанії ТОВ «ДТЕК» в мережі інтернет під час повномасштабного вторгнення росії в Україну. Розглядаються основні канали та інструменти, які використовувала компанія для просування свого бренду, інформування споживачів та залучення інвестицій. Також оцінюється ефективність рекламних кампаній ДТЕК в інтернеті у складних умовах воєнного часу та визначаються ключові фактори, що вплинули на успішність цих кампаній.

Опис

In this article, an analysis of the advertising activities of the energy company DTEK LLC on the Internet during the full-scale Russian invasion of Ukraine is conducted. The main channels and tools used by the company to promote its brand, inform consumers, and attract investment are considered. The effectiveness of DTEK’s online advertising campaigns is also evaluated under the challenging conditions of wartime, and the key factors that influenced the success of these campaigns are identified.

Ключові слова

ДТЕК, повномасштабне вторгнення, рекламна діяльність, інтернет-реклама, веб-сайт, соцмережі, контекстна реклама, промокампанії, брендинг, оперативність реклами, інформативність реклами, емоційний вплив, просування послуг, DTEK, full-scale invasion, advertising activities, online advertising, website, social media, contextual advertising, promotional campaigns, branding, ad responsiveness, ad informativeness, emotional impact, service promotion

Бібліографічний опис

Сомчинський, Б. (2024). Аналіз рекламної діяльності ТОВ «ДТЕК» у мережі Інтернет. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 85–87). Державний торговельно-економічний університет.