Рекламна діяльність підприємства з виготовлення залізобетонних виробів

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано питання організації рекламної діяльності підприємства з виготовлення залізобетонних виробів (ЗБВ). Розглянуто актуальність теми, ступінь її розкритості в літературі, визначено мету, об’єкт та предмет дослідження. Описано методи та інструменти, які використовувалися для проведення дослідження. Обговорено аналіз проблемних питань організації рекламної діяльності підприємств з виготовлення ЗБВ та розроблені рекомендації щодо їх вирішення.

Опис

This article analyzes the issues of organizing advertising activities of an enterprise for the production of reinforced concrete products (RCP). The relevance of the topic, the degree of its disclosure in the literature, the purpose, object and subject of the research are considered. The methods and tools that were used to conduct the research are described. The results of the research are presented, which include an analysis of the problematic issues of organizing advertising activities of enterprises for the production of RCP and developed recommendations for their solution.

Ключові слова

залізобетонні вироби, реклама, маркетинг, будівництво, бренд, цільова аудиторія, канали комунікації, рекламні матеріали, бюджет, ефективність, reinforced concrete products, advertising, marketing, construction, brand, target audience, communication channels, advertising materials, budget, efficiency

Бібліографічний опис

Соколова, К. (2024). Рекламна діяльність підприємства з виготовлення залізобетонних виробів. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 79–84). Державний торговельно-економічний університет.