ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОГО БРЕНДУ (за матеріалами ТОВ «ВТОРМА ЮА», м. Бровари)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Сьогодні значна кількість вітчизняних підприємств виробляють подібний набір товарів та послуг, які мають майже однакову якість, у зв’язку з чим керівники намагаються завоювати лояльність споживачів та постійно привертають увагу як до компанії, так і продукції, які вона поставляє на ринок. За допомогою формування корпоративного бренду керівництво компанії намагається пояснити основні цілі, місію та стратегію діяльності своєї компанії та сформувати в очах громадськості її сприятливий імідж. Формування такого іміджу здійснюється за допомогою значної кількості маркетингових комунікацій, серед яких основна роль відводиться зв’язкам із громадськістю, які забезпечують налагодження зв’язків компанії з цільовою аудиторією. Сучасні маркетингові технології, як системний набір методів, засобів і прийомів для досягнення ринкових цілей, є дієвим маркетинговим інструментом дослідження, що дозволяє підвищити точніс ть і передбачуваність запланованих результатів маркетингової діяльності підприємства. При цьому просторова диференціація ринку реклами, висока неоднорідність економічного простору вимагає адекватного вибору маркетингової стратегії просування продукції підприємницькими структурами. У нинішніх економічних умовах ситуацію на ринку можна представити як «епоху брендів». Вони проникають в усі сфери бізнесу, з одного боку - це данина моді, але в основному - необхідність. На стадіях запуску та просування бренду на ринку брендинг використовує різноманітні засоби, одним з яких є PR. Використання PR в брендингу сприяє просуванню бренду і зміцненню його позицій на ринку, управління його репутацією і впливу на аудиторію. В даний час в практиці брендингу PR використов ується постійно і всюди, будучи одним з головних маркетингових інструментів в просуванні бренду. Стратегія просування бренду за допомогою PR в маркетингу називається системою RACE (Research - дослідження, Action - дія, Communication - спілкування, Evaluation - оцінка). Сам брендинг став одним з головних умов присутності на ринку практично всіх товарів. Одним з основних засобів створення нових брендів є саме PR-технології. PR і брендинг - це суть маркетингової технології бізнесу. Ця тема дуже актуальна, тому що це два взаємодоповнюючих і взаємопов’язаних поняття можуть працювати окремо, але разом дають більший і кращий результат. Метою дослідження є розроблення напрямів підвищення ефективності формування та просування корпоративного бренду вітчизняних компаній за допомогою інструментів PR. Досягнення поставленої мети буде здійснено за допомогою виконання наступних завдань дослідження:  проаналізувати діяльність корпоративного бренду ТОВ «ВТОРМА ЮА» на ринку вторинної сировини;  провести аналіз-PR зв’язків ТОВ «ВТОРМА ЮА»;  здійснити формування корпоративного бренду засобами зв’язків з громадськістю;  розробити PR-матеріали для корпоративного бренду ТОВ «ВТОРМА ЮА». Предмет дослідження – теоретико-методичні основи та основні шляхи формування корпоративного бренду компанії за допомогою інструментів PR. Об’єктом дослідження є процес формування корпоративного бренду вітчизняного підприємства засобами PR. Методами дослідження є: 1) методи економічного аналізу, які допомогли проаналізувати ефективність господарської діяльності вітчизняного підприємства; 2) порівняння, систематизація, екстраполяція, моделювання, прогнозування; 3) діалектичний й абстрактно-логічний (в процесі узагальнення й формулювання висновків проведеного дослідження). Інформаційну базу дослідження представлено матеріалами навчальних посібників й підручників, а також наукових статей, Інтернет -джерел і даними бухгалтерської звітності досліджуваного підприємства.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис