Реклама як інстумент медіастратегії рекламного бізнесу

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто основні чинники та складові медіа стратегії рекламного бізнесу, схему роботи рекламних агенцій, їхнє місце на ринку послуг та організація рекламної діяльності.

Опис

The article examines the main factors and components of the media strategy in the advertising business, the working scheme of advertising agencies, their place in the service market, and the organization of advertising activities.

Ключові слова

медіа стратегія, рекламний бізнес, реклама, рекламні агентства, бренд, функції маркетингу, media strategy, advertising business, advertising, advertising agencies, brand, marketing functions

Бібліографічний опис

Рубцова, Д. (2024). Реклама як інстумент медіастратегії рекламного бізнесу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 68–73). Державний торговельно-економічний університет.