Оцінка рекламної діяльності закладів вищої освіти
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті розглянуто методи оцінки ефективності рекламної діяльності в Інтернеті, як новітньому середовищі бізнес-комунікацій. Результати дослідження проблем оцінки ефективності Інтернет-реклами показали, що світовий ринок Інтернет-реклами розвивається динамічно, але нерівномірно серед різних її видів, зокрема найбільше зростання спостерігається у SMM та пошуковій рекламі. Доведено, що для оцінки ефективності Інтернет-реклами необхідно використовувати комплексний підхід, який дозволяє оцінювати як комунікативні, так і економічні показники в рамках моделі AIDA.
Опис
The article considers methods of evaluating the effectiveness of advertising activity on the Internet as the newest environment of business communications. The results of the study of the problems of evaluating the effectiveness of Internet advertising showed that the global Internet advertising market is developing dynamically, but unevenly among its different types, in particular, the greatest growth is observed in SMM and search advertising. It is proved that to assess the effectiveness of Internet advertising, it is necessary to use an integrated approach that allows evaluating both communicative and economic indicators.
Ключові слова
ефективність, інтернет-реклама, реклама, методи ефективності, efficiency, Internet advertising, advertising, AIDA model, KP
Бібліографічний опис
Плосконос, Д. (2024). Оцінка рекламної діяльності закладів вищої освіти. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 62–67). Державний торговельно-економічний університет.