Формування іміджу підприємства засобами реклами та зв'язків з громадкістю (за матеріалами ТОВ "САЛІТА-ТРЕЙД" м.Київ )

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність дослідження. Конкуренція виробників породжує різноманітні сучасні механізми та засоби конкурентної боротьби, серед яких індивідуалізація підприємства, довіра до нього з боку контрагентів, популярність, репутація, а в загальному значенні – формування іміджу. На тлі зростаючої конкуренції і збільшення інформаційного потоку споживачам все складніше приймати рішення про придбання товарів або послуг. У сучасних складних умовах виробничих і управлінських процесів, підвищеної нестабільності зовнішнього середовища, зростання і глобалізації особливого значення набуває діяльність з управління репутацією та іміджем підприємства, адже саме завдяки позитивній репутації та іміджу підвищується конкурентоспроможність, зростає рівень довіри споживачів, кредиторів та постачальників. Як зазначає Є. Ромат «імідж організації - це комплекс складних характеристик установи та ставлення до неї з боку її аудиторії » [16]. Основним призначенням іміджу є забезпечення прихильного ставлення споживачів до підприємства. Оскільки всі споживачі різні, один і той же імідж може бути сприйнятий ними також по-різному. Необхідно усвідомити, процес його формування в свідомості споживачів, які фактори мають найбільший вплив на цей процес. Таким чином, виникає задача розробки методичних основ формування іміджу підприємства у свідомості споживача. У зв’язку з цим очевидною і актуальною є потреба розвитку науково-теоретичних досліджень у даній сфері та їх обґрунтоване використання у діяльності вітчизняних компаній. В даний час в літературних джерелах досліджується сутність іміджу підприємства, розглядаються основні його види, етапи та інструменти формування, а також методи оцінки. Вагомий внесок у сучасне розуміння сутності репутації та іміджу як наукової категорії зробили такі західні дослідники, як А. Алчіан [1], Г. Демсец [1], Н. Гарсія [4], К. Фомбран [2], Л. Гейнс [3]. До вітчизняних науковців, які займаються даною проблематикою, можна віднести О. Ляшенко [7], Є. Дмитрука [7], О. Рассомахіну [15], Д. Яцюка [19] та ін. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів формування іміджу підприємства засобами реклами та зв’язків з громадськістю. Виходячи з мети дослідження, в роботі поставлені наступні завдання: - розкрити загальну характеристику діяльності ТОВ «САЛІТА - ТРЕЙД»; - здійснити дослідження особливостей формування іміджу ТОВ «САЛІТА - ТРЕЙД» та його оцінку; - визначити пріоритетні завдання покращення іміджу ТОВ «САЛІТА - ТРЕЙД»; - запропонувати заходи щодо підтримки іміджу ТОВ «САЛІТА - ТРЕЙД» засобами реклами та звязків з громадськістю Об’єктом дослідження є процес формування іміджу підприємства. Предметом дослідження є теоретичні, практичні та прикладні аспекти формування іміджу підприємства

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

License

Doi

UDC

Orcid

Pages