Рекламна компанія онлайн магазину в мережі інтернет (за матеріалами ФОП «Якименко С. М.», м. Київ)
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТЕУ
Abstract
Актуальність теми. Інформація є ключовим елементом прогресу –
фундаментом інформаційного суспільства, в якому розвивається та
функціонує цивілізований світ. Споглядається дедалі більше насичення
ринкового простору інформацією, зростання її значущості та цінності. В цих
умовах суттєво ускладнюються процеси формування попиту і уподобань
споживачів, здійснення комунікаційного впливу на них.
Поширення інтернет-технологій в усіх сферах економіки потребує
узагальнення накопиченого досвіду, його систематизації і вироблення
конкретних рекомендацій щодо впровадження й подальшого розвитку
механізмів просування товарів засобами інтернет-технологій. Тому,
упровадження інтернет-технологій у збутову діяльність українських
підприємств постає одним із важливих напрямів інноваційного розвитку.
Нагальною є потреба розвитку парадигм формування та впровадження
механізмів просування засобами інтернет-технологій, а також підходів до
вдосконалення процесів реалізації продукції через упровадження механізмів
просування засобами інтернет-технологій.
Ефективна система просування продукції та послуг підприємств й
організацій покликана не тільки надати споживачам необхідні знання щодо
характеристик і якості товарів/послуг, умов їх придбання, особливостей
конкурентної пропозиції, а й викликати прихильність цільового ринку,
створити атмосферу взаєморозуміння, доброзичливості та довіри між
виробниками, споживачами і суспільством. Об’єктивна необхідність
використання системи інтернет-просування зумовлюється особливостями
сучасного етапу розвитку ринкових відносин, що значно розширюють сферу
їх застосування.
Тому дослідження механізмів ефективної реалізації інтернет-технологій
просування підприємства, зокрема тих, що функціонують на ринку е -комерції в сучасних умовах є актуальною проблемою.
Аналіз досліджень за темою. Теоретичну й методичну основу
дослідження з питань сутності маркетингової політики просування товарів на
підприємствах становлять роботи закордонних і вітчизняних авторів, таких
як Гаркавенко С. С., Дібрової Т. Г., Ф. Котлера, Ж. -Ж. Ламбена, Ноздревої Р.
Б., Норіциної Н. І., Прохорової Т. П., Примак Т. О. та ін. Кожен з вчених у
своїх працях виклав особисті підходи щодо вирішення цієї проблеми, проте
питання щодо ефективних методів просування товарів в мережі Інтернет
потребують подальшого, глибшого дослідження.
Мета дослідження полягає в аналізі інтернет просування послуг онлайн
магазину та розробці практичних рекомендацій щодо його удосконалення.
Для досягнення мети визначено такі основні завдання:
- надати характеристику діяльності інтернет-магазину на ринку
роздрібної торгівлі комп’ютерною технікою;
- здійснити оцінку результативності інтернет-просування послуг
магазину;
- представити обґрунтування програми просування послуг інтернет -магазину;
- здійснити розробку рекламної концепції та матеріалів для он -лайн
просування послуг інтернет-магазину.
Об’єктом дослідження є процес інтернет-просування послуг інтернет-магазину «IHeaven».
Предметом дослідження є прикладні аспекти удосконалення
просування в мережі Інтернет послуг інтернет-магазину «IHeaven».
Методи дослідження базуються на загальних теоретико-методичних
положеннях щодо сутності і принципів просування товарів у мережі
Інтернет. У процесі дослідження застосовувалися загальноприйняті в
управлінській науці методи вивчення: теоретико-методологічний,
абстрактно-логічний, статистично-економічний, системного аналізу, група
методів економіко-математичного моделювання. Основу дослідження склали
наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, в яких висвітлені
фундаментальні положення щодо формування політики просування на
підприємстві.
Інформаційними джерелами дослідження виступили матеріали
управлінського обліку підприємства, законодавчі та нормативні акти з
реклами, спеціальна література з проблем теорії і практики просування в
мережі Інтернет та оперативні дані підприємства, які характеризують
результати його комунікаційної діяльності.
Практичне значення одержаних результатів. Основні висновки та
практичні рекомендації випускної кваліфікаційної роботи можуть бути
застосовані в практиці інтернет-магазину «IHeaven» для забезпечення його
комунікаційної діяльності.
Description
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА