Рекламна компанія онлайн магазину в мережі інтернет (за матеріалами ФОП «Якименко С. М.», м. Київ)

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність теми. Інформація є ключовим елементом прогресу – фундаментом інформаційного суспільства, в якому розвивається та функціонує цивілізований світ. Споглядається дедалі більше насичення ринкового простору інформацією, зростання її значущості та цінності. В цих умовах суттєво ускладнюються процеси формування попиту і уподобань споживачів, здійснення комунікаційного впливу на них. Поширення інтернет-технологій в усіх сферах економіки потребує узагальнення накопиченого досвіду, його систематизації і вироблення конкретних рекомендацій щодо впровадження й подальшого розвитку механізмів просування товарів засобами інтернет-технологій. Тому, упровадження інтернет-технологій у збутову діяльність українських підприємств постає одним із важливих напрямів інноваційного розвитку. Нагальною є потреба розвитку парадигм формування та впровадження механізмів просування засобами інтернет-технологій, а також підходів до вдосконалення процесів реалізації продукції через упровадження механізмів просування засобами інтернет-технологій. Ефективна система просування продукції та послуг підприємств й організацій покликана не тільки надати споживачам необхідні знання щодо характеристик і якості товарів/послуг, умов їх придбання, особливостей конкурентної пропозиції, а й викликати прихильність цільового ринку, створити атмосферу взаєморозуміння, доброзичливості та довіри між виробниками, споживачами і суспільством. Об’єктивна необхідність використання системи інтернет-просування зумовлюється особливостями сучасного етапу розвитку ринкових відносин, що значно розширюють сферу їх застосування. Тому дослідження механізмів ефективної реалізації інтернет-технологій просування підприємства, зокрема тих, що функціонують на ринку е -комерції в сучасних умовах є актуальною проблемою. Аналіз досліджень за темою. Теоретичну й методичну основу дослідження з питань сутності маркетингової політики просування товарів на підприємствах становлять роботи закордонних і вітчизняних авторів, таких як Гаркавенко С. С., Дібрової Т. Г., Ф. Котлера, Ж. -Ж. Ламбена, Ноздревої Р. Б., Норіциної Н. І., Прохорової Т. П., Примак Т. О. та ін. Кожен з вчених у своїх працях виклав особисті підходи щодо вирішення цієї проблеми, проте питання щодо ефективних методів просування товарів в мережі Інтернет потребують подальшого, глибшого дослідження. Мета дослідження полягає в аналізі інтернет просування послуг онлайн магазину та розробці практичних рекомендацій щодо його удосконалення. Для досягнення мети визначено такі основні завдання: - надати характеристику діяльності інтернет-магазину на ринку роздрібної торгівлі комп’ютерною технікою; - здійснити оцінку результативності інтернет-просування послуг магазину; - представити обґрунтування програми просування послуг інтернет -магазину; - здійснити розробку рекламної концепції та матеріалів для он -лайн просування послуг інтернет-магазину. Об’єктом дослідження є процес інтернет-просування послуг інтернет-магазину «IHeaven». Предметом дослідження є прикладні аспекти удосконалення просування в мережі Інтернет послуг інтернет-магазину «IHeaven». Методи дослідження базуються на загальних теоретико-методичних положеннях щодо сутності і принципів просування товарів у мережі Інтернет. У процесі дослідження застосовувалися загальноприйняті в управлінській науці методи вивчення: теоретико-методологічний, абстрактно-логічний, статистично-економічний, системного аналізу, група методів економіко-математичного моделювання. Основу дослідження склали наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, в яких висвітлені фундаментальні положення щодо формування політики просування на підприємстві. Інформаційними джерелами дослідження виступили матеріали управлінського обліку підприємства, законодавчі та нормативні акти з реклами, спеціальна література з проблем теорії і практики просування в мережі Інтернет та оперативні дані підприємства, які характеризують результати його комунікаційної діяльності. Практичне значення одержаних результатів. Основні висновки та практичні рекомендації випускної кваліфікаційної роботи можуть бути застосовані в практиці інтернет-магазину «IHeaven» для забезпечення його комунікаційної діяльності.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation