Організація маркетингової кампанії рекламного агентства
Ескіз недоступний
Файли
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У цій статті розглянуто ключові чинники та елементи успішної організації маркетингової кампанії рекламного агентства, а також надаються рекомендації щодо її розробки та реалізації для досягнення цілей та залучення нових клієнтів.
Опис
This article deals with the key factors and elements of a successful organization of an advertising agency’s marketing campaign, as well as recommendations for its development and implementation in order to achieve goals and attract new customers.
Ключові слова
маркетингова кампанія, рекламне агентство, планування, стратегія, цільова аудиторія, бюджет, канали комунікації, ефективність, marketing campaign, advertising agency, planning, strategy, target audience, budget, communication channels, efficiency
Бібліографічний опис
Козубенко, Є. (2024). Організація маркетингової кампанії рекламного агентства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 25–30). Державний торговельно-економічний університет.