Психологічні засади стимулювання працівників сервісної геофізичної компанії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Стаття присвячена питанню дослідження психологічних аспектів стимуляції працівників на підприємстві. У цій роботі розглядається вплив різних видів мотивації, такі як позитивна, негативна, зовнішня та внутрішня, на продуктивність працівників. Також аналізуються методи та інструменти, які можуть бути використані для підвищення мотивації та задоволеності працівників, включаючи програми навчання, системи похвали та визнання, а також можливості кар’єрного зросту.

Опис

The article is devoted to the issue of researching the psychological aspects of employee stimulation at the enterprise. This paper examines the impact of different types of motivation, such as positive, negative, extrinsic and intrinsic, on employee productivity. Also analyzed are methods and tools that can be used to increase employee motivation and satisfaction, including training programs, praise and recognition systems, and career advancement opportunities.

Ключові слова

стимуляція працівників, мотивація, управління підприємством, employee stimulation, motivation, enterprise management

Бібліографічний опис

Шаповал, І. В. (2024). Психологічні засади стимулювання працівників сервісної геофізичної компанії. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання (с. 200–205). Державний торговельно-економічний університет.

License

Doi

UDC

Orcid

Pages