ПРОФЕСІЙНІ ДЕФОРМАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ТА СПОСОБИ ЇХ ПОПЕРЕДЖЕННЯ

Ескіз недоступний

Дата

2024-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

DTEU

Анотація

Ременюк В.В Професійні деформації працівників закладів освіти та способи їх попередження: Кваліфікаційна робота магістра Київ: Державний торговельно-економічний університет, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню професійної деформації працівників закладів освіти та способів їх попередження. Професійна деформація педагогів визначається як складне комплексне багатофакторне явище, що чинить негативний вплив на психологічне та фізичне здоров’я вчителів, пригнічує їхню волю й знижує продуктивність. Встановлено, що переважна більшість учителів демонструють середній та вищий рівні мотивації, середній рівень емоційного виснаження. Професійні деформації виявляються також через рівень особистих досягнень: деякі вчителі мають знижене відчуття професійної компетентності та задоволення від роботи. Запропоновану програму попередження професійних деформацій у педагогів ЗЗСО, яка має три ключові напрямки: психологічну підтримку, емоційну стабілізацію, підвищення професійної мотивації. Ключові слова: професійна деформація, емоційне вигоряння, мотивація до успіху, педагог. Remeniuk V.V Professional deformations of educational institution employees and ways to prevent them: Qualification work of the master's degree Kyiv: State University of Trade and Economics, 2024 The qualification work is devoted to the study of professional deformation of employees of educational institutions and ways to prevent it. The professional deformation of teachers is defined as a complex multifactorial phenomenon that has a negative impact on the psychological and physical health of teachers, suppresses their will and reduces productivity. It has been found that the vast majority of teachers demonstrate medium and higher levels of motivation and an average level of emotional exhaustion. Professional deformations are also manifested through the level of personal achievement: some teachers have a reduced sense of professional competence and job satisfaction. The author proposes a program for the prevention of professional deformations in general secondary school teachers, which has three key areas: psychological support, emotional stabilization, and increased professional motivation. Keywords: professional deformation, emotional burnout, motivation to succeed, teacher.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання