ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ПСИХОЛОГІЯ» ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
У кваліфікаційній роботі проаналізовано численні психолого-педагогічні
дослідження, що визначають специфіку діяльності психолога. Виявлено структурні
компоненти психологічної готовності студентів до професійної діяльності: психологічний
та діяльнісний. Виокремлено основні компоненти професійної готовності: мотиваційний,
орієнтаційний, когнітивно-операційний, емоційно-вольовий, психофізіологічний,
оціночний.
Констатуючи результати дослідження особливостей формування професійної
готовності у студентів спеціальності «Психологія», відзначено, що найкраще розвиненими
є когнітивний та особистісний компоненти, операційний компонент розвинений частково,
тоді як мотиваційний – у більшості студентів розвинений на середньому рівні. Розроблено
тренінг «Розвиток психологічної готовності студентів спеціальності «Психологія» до
професійної діяльності», який спрямовано на формування та зміцнення психологічної
готовності майбутніх психологів до виконання професійних обов’язків завдяки
використанню активних методів навчання.
Ключові слова: професійна діяльність, професійна готовність, студенти
спеціальності «Психологія», компоненти психологічної готовності студентів, майбітні
психологи, тренінг.
The qualification work analyzed numerous psychological and pedagogical studies that
determine the specifics of the psychologist's activity. The structural components of the
psychological readiness of students for professional activity were identified: psychological and
activity. The main components of professional readiness were identified: motivational,
orientational, cognitive-operational, emotional-volitional, psychophysiological, evaluative.
Stating the results of the study of the features of the formation of professional readiness
in students of the specialty "Psychology", it was noted that the cognitive and personal
components are the best developed, the operational component is partially developed, while the
motivational component is developed at an average level in most students. The training
"Development of Psychological Readiness of Students of the Specialty "Psychology" for
Professional Activity" was developed, which is aimed at forming and strengthening the
psychological readiness of future psychologists to perform professional duties through the use of
active learning methods.
Keywords: professional activity, professional readiness, students of the specialty
"Psychology", components of psychological readiness of students, future psychologists, training.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА