Психологічні особливості прояву міжособистісних конфліктів працівників закладу освіти
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
У магістерській роботі на підставі теоретичного аналізу та емпіричного дослідження
представлено вирішення науково-практичного завдання, яке полягало в аналізі наукових
джерел щодо вивчення проблеми міжособистісних конфліктів працівників закладу освіти,
визначенні результатів дослідження, розробленні практичних та методичних рекомендації
щодо вирішення міжособистісних конфліктів серед працівників закладу освіти.
Емпіричне дослідження методом анкетування та тестів Д. Джонсона і Ф.Джонсона й
Томаса-Кілманна а виявило стилі поведінки в конфлікті й навички комунікації. На основі
результатів запропоновано рекомендації для покращення комунікації та співпраці в
навчальному середовищі.
Ключові слова: психологічні особливості, міжособистісні конфлікти, працівники,
заклад освіти.
In the master's thesis, on the basis of theoretical analysis and empirical research, the solution
of a scientific and practical problem is presented, which consisted in the analysis of scientific sources
to study the problem of interpersonal conflicts of employees of an educational institution, to
determine the results of the study, to develop practical and methodological recommendations for
resolving interpersonal conflicts among employees of an educational institution.
The empirical study, using D. Johnson und F. Johnson and Thomas-Kilmann tests and surveys,
identified dominant conflict behavior styles and communication skills. Based on the results,
recommendations for improving communication and collaboration in the educational environment
are provided.
Key words: psychological features, interpersonal conflicts, employees, educational institution.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА