ВПЛИВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА КОРПОРАТИВНУ КУЛЬТУРУ ПРАЦІВНИКІВ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню впливу емоційного інтелекту на
корпоративну культуру працівників туристичного бізнесу. У роботі вирішено важливе науковопрактичне
завдання щодо теоретичних основ емоційного інтелекту, корпоративної культури
туристичного бізнесу, методичних і практичних рекомендацій.
Досліджено емпатійні здібності, мотивацію до успіху, рівень комунікабельності та
емоційного інтелекту з метою розробки тренінгової програми щодо розвитку емоційного
інтелекту для впливу на корпоративну культуру працівників організації».
Ключові слова: емоційний інтелект, корпоративна культура, туристичний бізнес,
працівники, психологічна характеристика.
The qualification work is devoted to the study of the influence of emotional intelligence on
the corporate culture of tourism business employees. The work solves an important scientific and
practical task regarding the theoretical foundations of emotional intelligence, corporate culture of
tourism business, methodical and practical recommendations.
Empathic abilities, motivation for success, the level of sociability and emotional intelligence
were studied in order to develop a training program on the development of emotional intelligence to
influence the corporate culture of the organization's employees."
Keywords: emotional intelligence, corporate culture, tourist business, employees,
psychological characteristics.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА