ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ В САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню психологічних бар’єрів в
самореалізації студентської молоді. У роботі вирішено важливе науково-практичне
завдання щодо усунення або принаймні мінімалізації впливу психологічних бар’єрів на
саморелізаційні процеси молоді. Досліджено поняття «психологічного бар’єру», а також
всі його види з причинами та наслідками включно з різними сферами діяльності та
взаємодією з професійним самовизначенням.
Досліджено динаміку основних психологічних показників у студентської молоді
18-23 років, необхідних для задоволення потреби в самореалізації з метою розробки
практичних рекомендацій для послаблення психологічних бар’єрів.
Ключові слова: психологічний бар’єр, самореалізація, професійне самовизначення,
сепарація, синдром самозванця, синдром спасителя, синдром навченої безпорадності.
The qualification work is dedicated to the study of psychological barriers in the selfrealization
of student youth. The work addresses an important scientific and practical task
regarding the removal or at least minimization of the impact of psychological barriers on the
self-realization processes of young people. It examines the concept of «psychological barrier»,
along with all its types, causes, and consequences, including different spheres of activity and
interactions with professional self-determination.
The dynamics of the main psychological indicators of students aged 18-23 necessary for
meeting self-realization needs are studied to develop practical recommendations for reducing
psychological barriers.
Keywords: psychological barrier, self-realization, professional self-determination,
separation, imposter syndrome, rescuer syndrome, learned helplessness syndrome.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА