Лідогенерація як засіб управління трафіком вебсайту

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті визначено можливості використання інтернету в комплексі маркетингу компанії. Визначені поняття «лід», «лідогенерація» та «лід-менеджмент». Наведено основні види лідів та їх особливості. Здійснено дослідження основних лід-магнітів.

Опис

The article identifies possibilities of using the Internet in the marketing complex of a company. The concepts of «lead», «lead generation» and «lead management» are defined. The main types of leads and their features are provided. A study of the main lead magnets is carried out.

Ключові слова

Бібліографічний опис

Черненко, І. (2024). Лідогенерація як засіб управління трафіком вебсайту. У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 182–187). Державний торговельно-економічний університет.

License

Зібрання