DIGITAL-РЕКЛАМА
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Теоретичні аспекти управління рекламною діяльністю в умовах глобалізації(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Онищенко, М.У статті розкрито сутнісні характеристики реклами та рекламної діяльності, здійснено порівняльний аналіз підходів окремих зарубіжних і вітчизняних авторів до висвітлення цих категорій. Надано характеристику рекламних каналів, розкрито етапи організації рекламної діяльності підприємства.Документ Формування та підтримка іміджу автомобільної школи(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кучер, І.У статті проаналізовано актуальний стан автомобільної школи в Познані, її головних конкурентів. Здійснено порівняльну характеристику за факторами товару, ціни, місця та просування. Оцінено переваги та недоліки діяльності автошколи.Документ Advantages and disadvantages of different artificial intelligences in advertising(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Shevchenko, Ya.The article analyzes the advantages and disadvantages of different artificial intelligences in advertising, focusing on Large Language Models (LLMs) introduced by prominent organizations such as OpenAI, Anthropic, Cohere, Google, Meta AI, Mistral AI, Microsoft, and Falcon LLM. It discusses the functionalities, potential applications, and performance metrics of these models in generating engaging and effective advertisements. By comparing models like GPT-4, Claude 3 Opus, Command-nightly, Gemini Ultra, Llama 2, Mixtral 8x7B, Orca, and Falcon 40B/180B, the analysis highlights their strengths in natural language understanding, generation, reasoning, visual input processing, and customization. The evaluation aims to provide insights into the capabilities of these models for creating ad content tailored to specific campaign requirements and target audience preferences.Документ Лідогенерація як засіб управління трафіком вебсайту(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Черненко, І.У статті визначено можливості використання інтернету в комплексі маркетингу компанії. Визначені поняття «лід», «лідогенерація» та «лід-менеджмент». Наведено основні види лідів та їх особливості. Здійснено дослідження основних лід-магнітів.Документ Аналіз взаємодії з громадськістю органу державного управління(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Харченко, А.У статті проаналізована система комунікаційної взаємодії із громадськістю виконавчого органу владу. Проведено оцінку сильних та слабких сторін, можливостей та загроз у контексті реалізації цієї взаємодії. Охарактеризовано основні канали та методи зв’язків із громадськістю в сфері пенсійного забезпечення.Документ Аналіз іміджевих показників підприємств-конкурентів рекламної агенції «Ківік»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Харитонова, Є.Стаття присвячена аналізу іміджевих показників підприємств-конкурентів для рекламного агентства «Ківік». Розглянуто основні аспекти формування іміджу підприємства та його вплив на конкурентоспроможність. Проаналізовано методи оцінки іміджевих показників та запропоновано шляхи підвищення іміджу підприємства на ринку.Документ Просування підприємства торгівлі в соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Удодік, Т.У статті розглянуто специфіку просування підприємства торгівлі в соціальних мережах, аргументовано необхідність використання різноманітних інструментів для цього, а також враховано вплив факторів воєнного часу та адаптацію до сучасних умов.Документ Цифрова реклама підприємств що надають послуги зв’язку в Україні(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Тишкевич, А.У статті розглянуто основні виклики та можливості цифрової реклами для підприємств, що надають послуги зв’язку, а також ключові тенденції, які визначають їхню стратегію маркетингу в умовах діджиталізації в сучасному цифровому світі.Документ Теоретичні основи формування стратегій просування в соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Семеняк, А.У статті проаналізовано теоретичні основи формування стратегій просування в соціальних мережах. Здійснено характеристику основних елементів просування. Оцінено головні напрями роботи SMM у стратегій просування в соціальних мережах.Документ Особливості та аналіз комунікаційної стратегії закладу вищої освіти(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Савченко, Ю.У статті описано та проаналізовано наявну комунікаційну стратегію вищого навчального закладу. Наведено характеристику кожного із напрямів та їх функціонуючих інструментів, які навчальний заклад використовує у просуванні власної діяльності. Оцінено переваги та недоліки наявної комунікаційної стратегії в контексті функціонування вузу у форматі SWOT-аналізу.Документ Цифрова реклама підприємства сфери послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Прохорчук, Д.У статті проаналізовано особливості формування цифрової реклами підприємства сфери послуг. Подано алгоритм дій та обґрунтовано доцільність застосування інструментарію цифрової реклами та подальше адаптування їх до реалій сьогодення, умов воєнного часу.Документ Просування продукту на ринку комп’ютерної периферії в соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Полоус, М.У статті проведено аналіз конкурентного середовища підприємства, що займається виробництвом та реалізацією комп’ютерної периферії. Представлено результати SWOT-аналізу. Оцінено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства на ринку комп’ютерної периферії. Запропоновано інструменти програми просування продукту в соціальних мережах.Документ Теоретичні основи планування рекламної діяльності вищого навчального закладу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Музика, О.У статті розглянуто планування та особливості рекламної діяльності вищого навчального закладу. Здійснено поетапний аналіз ефективності рекламних кампаній, зокрема проведення Дня відкритих дверей, як одного з найважливіших заходів. Продемонстровано важливість ретельного планування бюджету, аналізу результатів та внесення коректив для забезпечення стабільного розвитку та конкурентоспроможності університету.Документ Формування креативних стратегій рекламування товарів на споживчому ринку(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Морозова, М.У статті проаналізовано сутність та особливості формування креативних рекламних кампаній за матеріалами креативної рекламної агенції «VIVID». Визначено план організації рекламної кампанії, її елементи та стадії на прикладі конкретного кейсу – виводу на ринок енергетичних напоїв «Battery». Запропоновано узагальнений алгоритм створення креативної рекламної стратегії.Документ Діагностика конкурентного середовища при формуванні рекламної стратегії підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Мовчанюк, А.У статті проаналізовано сутність та структуру конкурентного середовища підприємства. Охарактеризовано ключові фактори впливу конкурентного середовища на формування рекламної стратегії підприємства, проведено SWOT-аналіз та визначено основні напрямки посилення конкурентоздатності підприємства.Документ Формування медіаіміджу event-агентства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Мд, М.У статті проаналізовано особливості формування медіаіміджу event-агентства у період воєнного стану, проаналізовано діяльність Event-агеннства. Обґрунтовано доцільність використовування інструментів для формування медіаіміджу агентства у медіапросторі та його адаптацію до нових реалій сьогодення.Документ Характеристика конкурентного середовища підприємства на ринку какао(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кулініченко, О.У статті проаналізовано сутність та структуру маркетингового середовища підприємства, що функціонує на ринку какао. Охарактеризовано ключові фактори впливу маркетингового середовища на формування маркетингової стратегії підприємства та визначено основні напрямки посилення конкурентоздатності підприємства.Документ Розроблення рекламної кампанії(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Костецька, В.У статті проаналізовано поняття та функції реклами та рекламних повідомлень. Розглянуто поняття рекламної кампанії та класифікація кампаній за різними ознаками. Визначено етапи розроблення та реалізації рекламних кампаній.Документ Особливості конкурентного середовища підприємства серед освітніх послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Колодзінська, П.У статті проаналізовано конкурентне середовище приватних закладів освіти в місті Житомир. Здійснено порівняльну характеристику конкурентів підприємства за факторами: рівень освіти, кількість учнів, ціни, безпека дітей та просування. Оцінено переваги та недоліки діяльності підприємства на ринку освітніх продуктів.Документ Рекламна діяльність агропромислового підприємства для виходу на закордонний ринок(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Колєснік, В.У статті розглянуто ключові аспекти рекламної діяльності агропромислового підприємства для виходу на закордонний ринок. Дослідження охопило важливі питання, пов’язані з плануванням та впровадженням рекламних кампаній у міжнародному бізнесі. Було проведено аналіз взаємозв’язку між рекламою та виходом на закордонний ринок, роль рекламної стратегії в формуванні бренду на міжнародному рівні та вплив реклами на споживачів та конкурентну позицію підприємства. Також досліджено різні інструменти та комунікаційні канали для досягнення цілей рекламної кампанії на закордонних ринках.Документ Формування інтернет-комунікацій підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ковальчук, М.У статті проаналізовано особливості формування інтернет-комунікацій підприємства на ринку спорту, на прикладі футбольного клубу. Обґрунтовано доцільність застосування інструментів інтернет-комунікацій, аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів щодо подальшого їх застосування у сфері спорту. Подано теоретико-практичні основи щодо планування інтернет-комунікаційної діяльності підприємства за рівнями управління з використанням інструментарію просування.Документ Особливості конкурентного середовища підприємства на ринку медичних послуг(2024) Канівець, К.У статті проаналізовано конкурентне середовище підприємства, що функціонує на ринку медичних послуг. Здійснено порівняльну характеристику конкурентів підприємства за критерієм цінової, асортиментної та комунікаційної політики медичних установ. Визначено сильні та слабкі сторони розвитку бренду офтальмологічної клініки.Документ Особливості рекламного просування медичного закладу в онлайн-середовищі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Канівець, Є.У статті проаналізовано діяльність підприємства, що надає медичні послуги. Здійснено порівняльну характеристику конкурентів підприємства та проведено аналіз рекламної діяльності. Оцінено переваги та недоліки діяльності підприємства на ринку медичних послуг.Документ Розроблення рекламної кампанії event-агентства в мережі «Інтернет»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Іщенко, Є.У статті представлено теоретичні аспекти розробки рекламної кампанії event-агентства, проаналізовано діяльність та подано основні етапи розробки та реалізації рекламної кампанії в мережі «Інтернет».Документ Комунікаційна стратегія в бізнесі – дорожня карта побудови ефективної стратегії(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ігнатенко, В.У статті проаналізовано важливість планування стратегічної комунікації та етапи на шляху до її реалізації. Обґрунтовано доцільність використання інструментів комунікації для ефективної роботи бізнесу чи установи.Документ Розроблення рекламної стратегії університету(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Івлева, А.У статті досліджено аспекти розроблення рекламної стратегії ДТЕУ, проаналізовано сучасний стан і розроблено нові пропозиції щодо вдосконалення рівня рекламної стратегії навчального закладу.Документ Формування та підтримка іміджу державної установи(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дядченко, А.У статті проаналізовано процес формування та підтримки іміджу державної установи. Надано теоретичні та практичні аспекти формування іміджу. Обґрунтовано доцільність використання рекламних засобів та інструментів зв’язків з громадськістю для формування та підтримки іміджу державної установи.Документ Особливості конкурентного середовища підприємства онлайн-торгівлі на ринку косметичної продукції(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гохберг, Д.У статті проаналізовано конкурентне середовище підприємства онлайн-торгівлі, що реалізує косметичну продукцію. Здійснено порівняльну характеристику конкурентів підприємства за факторами товару, ціни, місця та просування. Оцінено переваги та недоліки діяльності підприємства на ринку косметичної продукції.Документ Рекламна та PR-діяльність медичної клініки «Віва»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гайдак, О.У статті проведено конкурентний аналіз провідних приватних клінік у м. Київ. Проаналізовано сильні та слабкі сторони рекламної та PR-діяльності ТОВ «Медична клініка «Viva» на різних каналах рекламних комунікацій як у цифровому, так і офлайн середовищі: соціальні мережі, сайт, пошукова реклама, зовнішня реклама, реклама на телебаченні. Обгрунтовано напрями подальшого удосконалення рекламної та PR-діяльності ТОВ «Медична клініка «Viva».Документ Формування стратегії просування підприємства в соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Волохонська, Ю.У статті проаналізовано ключові кроки формування стратегії просування підпри-ємства, що виробляє та реалізує кавову продукцію та надає послуги мобільного харчування, в соціальних мережах. Здійснено SWOT-аналіз підприємства за факторами сильних і слабких сторін, можливостей та загроз.Документ Медіакомунікації підприємства індустрії краси(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Вецький, Д.У статті проаналізовано особливості розвитку медіакомунікацій підприємства, що займається виготовленням косметичної та доглядової продукції. Оцінено переваги та недоліки діяльності підприємства на ринку косметичної продукції.Здійснено аналіз особливостей впливу медіакомунікації на просування бʼюті-продуктів і оцінено загальні виклики та можливості в медіакомунікаціях підприємств індустрії краси.Документ Управління корпоративними зв’язками з громадськістю на підприємстві енергетичної галузі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Брюхно, ОксанаСтаття спрямована на висвітлення концептуальних засад управління корпоративними зв’язками з громадськістю на підприємстві енергетичної галузі. Надано характеристику поняття «управління корпоративними зв’язками», висвітлено перелік концептуальних засад даного процесу. Проведено аналіз управління корпоративними зв’язками з громадськістю підприємства АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі».Документ Особливості конкурентного середовища підприємства на ринку фінансових послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Брижук, Д.У статті проаналізовано конкурентне середовище підприємства, що надає фінансові послуги. Здійснено порівняльну характеристику конкурентів підприємства за факторами фінансових продуктів та послуг, ціноутворення, місця та просування, розвитку технологій. Оцінено переваги та недоліки діяльності підприємства на ринку фінансових послуг.Документ Використання штучного інтелекту в рекламі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Балабух, В.У статті розглядається використання штучного інтелекту (ШІ) в процесі створення та розповсюдження рекламної кампанії. Виявлено позитивні та негативні риси застосування штучного інтелекту в роботі маркетологів. Отримані результати показують, що використання ШІ має дуже багато переваг, проте і значних негативних елементів, наприклад, етичні питання. У подальшому результати цього дослідження можуть використовуватися для покращення практики використання штучного інтелекту в рекламі, особливо в процесі дослідження цільової аудиторії, створення контент-плану, розробки рекламних текстів та зображень.