Особливості та аналіз комунікаційної стратегії закладу вищої освіти

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті описано та проаналізовано наявну комунікаційну стратегію вищого навчального закладу. Наведено характеристику кожного із напрямів та їх функціонуючих інструментів, які навчальний заклад використовує у просуванні власної діяльності. Оцінено переваги та недоліки наявної комунікаційної стратегії в контексті функціонування вузу у форматі SWOT-аналізу.

Опис

This article describes and analyzes the existing communication strategy of a higher educational institution. The characteristics of each of the directions and their functioning tools, which the educational institution uses in promoting its own activities, are given. The advantages and disadvantages of the existing communication strategy in the context of the functioning of the university were evaluated in the format of a SWOT-analysis.

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання