Просування продукту на ринку комп’ютерної периферії в соціальних мережах

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проведено аналіз конкурентного середовища підприємства, що займається виробництвом та реалізацією комп’ютерної периферії. Представлено результати SWOT-аналізу. Оцінено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства на ринку комп’ютерної периферії. Запропоновано інструменти програми просування продукту в соціальних мережах.

Опис

The article analyzes the competitive environment of an enterprise engaged in the production and sale of computer peripherals. The results of the SWOT analysis are presented. The strengths and weaknesses of the company’s activity on the market of computer peripherals are evaluated. The tools of the product promotion program in social networks are offered.

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання