Теоретичні основи планування рекламної діяльності вищого навчального закладу

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто планування та особливості рекламної діяльності вищого навчального закладу. Здійснено поетапний аналіз ефективності рекламних кампаній, зокрема проведення Дня відкритих дверей, як одного з найважливіших заходів. Продемонстровано важливість ретельного планування бюджету, аналізу результатів та внесення коректив для забезпечення стабільного розвитку та конкурентоспроможності університету.

Опис

The planning and features of advertising activities of a higher education institution considered in the article. A step-by-step analysis of advertising campaigns effectiveness, in particular, the Open Day as one of the most important events, is carried out. The importance of careful budget planning, analysis of results and making adjustments to ensure the stable development and competitiveness of the university is demonstrated.

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання