Формування креативних стратегій рекламування товарів на споживчому ринку

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано сутність та особливості формування креативних рекламних кампаній за матеріалами креативної рекламної агенції «VIVID». Визначено план організації рекламної кампанії, її елементи та стадії на прикладі конкретного кейсу – виводу на ринок енергетичних напоїв «Battery». Запропоновано узагальнений алгоритм створення креативної рекламної стратегії.

Опис

The article analyzes the essence and features of the formation of creative advertising campaigns based on the materials of the creative advertising agency «VIVID». The plan for the organization of the advertising campaign, its elements and stages are determined on the example of a specific case – the launch of «Battery» energy drinks on the market. A generalized algorithm for creating a creative advertising strategy is proposed.

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання