Формування інтернет-комунікацій підприємства

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано особливості формування інтернет-комунікацій підприємства на ринку спорту, на прикладі футбольного клубу. Обґрунтовано доцільність застосування інструментів інтернет-комунікацій, аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів щодо подальшого їх застосування у сфері спорту. Подано теоретико-практичні основи щодо планування інтернет-комунікаційної діяльності підприємства за рівнями управління з використанням інструментарію просування.

Опис

The article analyzes the peculiarities of the formation of Internet communications of the enterprise in the sports market, using the example of a football club. The expediency of using Internet communication tools, the analysis of the influence of external and internal factors regarding their further use in the field of sports is substantiated. The theoretical and practical basis for planning the Internet communication activity of the enterprise by management levels using promotion tools is provided.

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання