Використання штучного інтелекту в рекламі

Ескіз недоступний

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглядається використання штучного інтелекту (ШІ) в процесі створення та розповсюдження рекламної кампанії. Виявлено позитивні та негативні риси застосування штучного інтелекту в роботі маркетологів. Отримані результати показують, що використання ШІ має дуже багато переваг, проте і значних негативних елементів, наприклад, етичні питання. У подальшому результати цього дослідження можуть використовуватися для покращення практики використання штучного інтелекту в рекламі, особливо в процесі дослідження цільової аудиторії, створення контент-плану, розробки рекламних текстів та зображень.

Опис

This article examines the use of artificial intelligence (AI) in the process of creating and distributing an advertising campaign. The positive and negative features of the use of artificial intelligence in the work of marketers are revealed. The obtained results show that the use of AI has many advantages, but also significant negative elements, such as ethical issues. In the future, the results of this study can be used to improve the practice of using artificial intelligence in advertising.

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання